Auto grafika odnosno brendiranje vozila je štamparska delatnost koja se koristi u komercijalne i privatne svrhe. Brendiranje vozila se može izvršiti na svakom vozilu bilo da je to putnički automobil, motorcikl ili komercijalna vozila kao što su: kombi, pikap, ili kamion.
Zašto vrendirati vozilo?
Za brendiranje automobila koristimo posebne vektorske skice vozila na kojima radimo brending, odnosno dizajn i pripremu za štampu. Proces se sastoji iz par koraka: dizajn, priprema za ptampu, štampa folije i zatim montaža - lepljneje.
Štampa grafike se vrši na foliji posebno namenjenoj za vozila karoseriju vozila. To je ultratanka a termostabilna i jako otporna folija, takozvana "cast" folija.
Prednost folije odnosno brendiranja vozila je ta da folija čuva farbu na vozilu. Pa nakon par godina ukoliko se odlučite za prodaju Vašeg vozila, farba će biti ista kao i dana kada je vozilo bilo izbrandirano.
Auto grafika može biti parcijalna i kompletna.
Postoji veliki izbor folija koje nisu namenjene za štampu već imaju odredjenu teksturu i boju. To mogu biti karbon folija, matirane jednobojne folije itd.
Komplatnu uslugu brendiranja vozila (dizajn, štampu i montažu) vrši naš tim. Ukoliko je u pitanju brendiranje komercijalnog vozila potrebno je da nam dostavite logo preduzeća i podatke koje želite da budu prikazani na vozilu. Za brendiranje privatnih vozila dovoljno je da imate ideju. To
Kompletno brendiranje vozila
Kompletno Punto, golf, clio... - 10-17 m2 |
Brendiranje Vrata prednja+zadnja (par )- 150 eur Hauba + krov - 150 eur Gepek vrata - 50 eur Zadnja (par) + gepek vrata - 150 eur |
Brendiranje vozila "cast" foliom se kreće - 20-25 eur/m2 |
Ova opcija Vam omogućava da nam pošaljete Vaše idejno rešenje za izradu. Kada otvorite aplikaciju, iz padajuceg menija odaberite opciju: Nešto drugo i sledite dalja uputstva. Nakon slanja bi bilo poželjno da nas kontaktirate.
Unesite Vašu e-mail adresu i dobijaćete svakog meseca obaveštenje o proizvodu ili usluzi koji su na akcijskom popustu tog meseca.
Unesite Vaš e-mail:
Vi posetilac broj:
Broj pregledanih stranica: